Paslaugų grąžinimo taisyklės
Paslaugų grąžinimo taisyklės
6.1. Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu info@luxurytransport.lt ir pateikite šią informaciją:
– pirkimą patvirtinantis dokumentas;
– užsakymo numeris, jei toks buvo pateiktas;
– prekės pavadinimas;
– grąžinimo priežastis (netinkama kokybiška prekė, nekokybiška ar brokuota prekė, prekė pažeista transportavimo metu).
6.2. Kokybiškų prekių/paslaugų grąžinimo taisyklės:
6.2.1. Jums netikusias prekes/paslaugas galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
6.2.2. Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.
6.2.3. Paslaugų grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6.4. Atsiskaitymas už grąžinamas paslaugas:
6.4.1. Pinigai pervedami į Pirkėjo banko sąskaitą per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.